PDA

Просмотр полной версии : Повышение цен за учебу, нужны советы юристов

pozitiv
21.11.2008, 21:31
Здраствуйте! Учусь на 3 курсе университета, контрактник... Сегодня сказали что цену за обучение поднимают всем, но в контракте написано что цена неможет менятся...цитата из контракта:

5. Відшкодування витрат за надання освітньої послуги та порядок розрахунків
5.1. Розмір відшкодування витрат встановлюється за весь строк надання послуги і не може змінюватись.
5.2. Розмір відшкодування витрат за надання освітньої послуги становить *** грн.
Розмір відшкодування витрат розподіляється пропорційно по навчальних роках (термін навчального року 10 місяців) і підлягає коригуванню з урахуванням офіційно визначеного рівня інфляції за попередній рік згідно Закону України "Про вищу освіту"

Подскажите как можно защитится от этого произвола? Какие документы должен предоставить университет, чтобы обосновать повышение цен? Какие выноски из закона могут помочь разобратся с подчеркнутой фразой? Где можно почитать етот самый закон "Про вищу освіту" Буду благодарен за любую информацию и советы=)

Едуард
21.11.2008, 22:45
Для вас ціна змінюватись не може. Вона буде такою, якою була при укладені контракту. І ніяким чином ВНЗ не зможе законно підкріпити свої дії.

ЗУ "Про вищу освіту" ви знайдете тут - zakon.rada.gov.ua

pozitiv
21.11.2008, 23:23
Для вас ціна змінюватись не може. Вона буде такою, якою була при укладені контракту. І ніяким чином ВНЗ не зможе законно підкріпити свої дії.

ЗУ "Про вищу освіту" ви знайдете тут - zakon.rada.gov.ua

Спасибо, закон я уже прочитал, и в законе как и в контракте упоминается уровень инфляции, это мне немного непонятно=(

Едуард
22.11.2008, 02:16
Спасибо, закон я уже прочитал, и в законе как и в контракте упоминается уровень инфляции, это мне немного непонятно=(